tisdag 6 mars 2012

2012

Ja, nu är det en bra bit in på 2012. Livet är inte alls som det var sist jag skrev här.

Hästarna har flyttat, Thor är utlånad på foder och Daisy ska säljas. De andra två flyttade i fredags.

Astrid och Beata (kaninerna) har fått årets första bebisar. totalt 19 stycken. Vi har även en ny hane som Ragnar är pappa till. Hoppas på att få lite större kaniner nu alltså.

Delila har bott hos oss en vecka, hon är en äkta rumänsk gathund och jag älskar henne så innerligt.
Det är tack vare Dinas Ark som hon nu finns hos oss. www.dinasark.se

I Januari började jag studera på distans till förskolelärare, en riktigt kul men tuff utbildning på 3,5 år. Men det kommer säkert gå bra, jag brukar lyckas med det jag VILL lyckas med.

Just idag ligger jag nedbäddad då jag har feber och lite ont i halsen. Della och katterna Zingo och Sickan myser i närheten.

1 kommentar:

  1. Vart har hästarna tagit vägen då? :)

    SvaraRadera