onsdag 1 maj 2013

Slutkörd

Jisses, jag är helt totalt slut just nu.

Blev sent upp, tror klockan va närmare 11 innan jag klev ur sängen. Tur jag har en gosdotter som trivs med att mysa med mamma å spela spel på telefonen.
Var ut en sväng så Lovisa fick leka i sandlådan medan jag plockade lite rent i hundgården. Jag gick in ganska fort medan Lovisa var kvar ute en sväng.
Lite lunch och så tog vi det lugnt i soffan en stund.
Åkte iväg en sväng så både jag och Lovisa fick andas lite häst. Lovisa passade på att hoppa studsmatta medan jag fick pausa en stund i solen med en kompis.
Hämtade pizza på vägen hem, det är ju faktiskt riktigt gott med pizza om man äter det max en gång i månaden. Nu har Lovisa kollat på Bolt för femte gången på 2 dagar så nu är det dags att hoppa i säng äntligen. Jag lär somna ovaggat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar