fredag 13 februari 2009

Ett dygn med sömn

Ja, jag har inte gjort annat än sovit, ätit, pinkat och ätit tabletter sista dygnet känns det som.
Mest sömn, men jag försöker nu äta så mycket jag bara klarar av. Är ju inte så stor så jag klarar flera dagar utan mat utan måste ju ha ständig påfyllning.
Dagens ätande har dock begränsats till bananer, apelsiner och soppa. Men bättre än inget och bananer tycker jag är toppen som mat när man är sjuk. Lätta att äta, mycket goda och så riktigt nyttiga dessutom.

Har inte sett till hästarna, men min snälla granne har varit och gett dom vatten och konstaterat att Vittra är sitt gamla vanliga pigga jag igen och först fram till morötterna var hon också.
Så idag fick dom lite vanlig matolja iblandad i vattnet för att varken hon eller någon annan ska bli dålig igen. De hade druckit utan att fundera på att vattnet var konstigt.

Måste bara visa en bild på Krabat från i november eller december tror jag det är:
Den lilla knasiga hästen bara accepterar precis allt jag gör, helt underbart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar