tisdag 17 februari 2009

Piggare

Idag är jag piggare, inte frisk men piggare.
Har en förskräcklig hosta men känner mig piggare i huvudet, är väl hjärnskakningen som släppt misstänker jag.
Tog en lååång sovmorgon och sen har jag hunnit hämta in ved och varit ner på byn. Veterinären skulle ringa in recept åt mig igår, men medlet hade inte kommit än idag =( Tror det heter Sebacil, ett medel mot pälsätande löss som drabbat Thor, Vittra och Frezia.
Har haft hjälp av grannen G som gett hästarna vatten idag med, han är pålitlig som hästvakt så jag bekymrar mig inte om att titta till dom själv när jag vet att han är där och kollar. Är jätteskönt att ha pålitliga grannar.

Nedan, en bild på Hitler som gärna myser under mattes täcke när hon inte mår bra.


1 kommentar:

  1. Här kommer ett gäng krya på dig kramar till dig Madde ! Hoppas du känner dig bättre och att du får krafterna åter. Snart är det vår. =o)

    Kram från Åsa

    SvaraRadera