måndag 11 augusti 2008

Promenad

Idag ahr det varit lugnt med hästarna. Har varit iväg hela dagen och sen var det möte på ridklubben i byn.
Var sen upp med mat åt Krabat och Morris, Krabat har äntligen börjat lägga på sig lite hull, han börjar se riktigt fin ut nu. Nästan så jag hoppas att ingen vill köpa honom så jag får ha honom kvar ett tag till.

Kollade till de andra och tog en promenad med Frezia, hon var inte direkt villig att ge sig iväg till en början, försökte två gånger att vända och gå hemåt. Tack och lov hade jag repgrimma så hon kände när jag tog tag i henne. Övade på att trava och göra halt, allt för att hon skulle fokusera på MIG hela tiden, gick ganska bra.

Imorgon blir det ridning med Noelle och förhoppningsvis hinner jag riva en av betshagarna också. Har tre ställen till jag ska stängsla in men inte tillräckligt med staketstolp. Vad skönt det skulle vara om skattepngarna kunde dyka upp så jag kunde åka och handla lite.