onsdag 16 september 2009

Fortfarande förstoppad

Magen, eller egentligen är det väl tarmarna, krånglar fortfarande.
Jag är förstoppad och det gör skitont att skita =/

Det jag gjort för att avhjälpa är att dricka mer, dricker nu ca 2 liter om dagen, men försöker få i mig mer. Har slutat dricka mjölk och te då jag tror att de gör magen hård. Äter päron och plommon för att få igång magen ordentligt.
Är liiite bättre, men inte alls bra. Det som är bättre är att jag varit på toa varje dag nu sedan i söndags, det som inte är bra är att det fortfarande är hårt och gör ont =(

Annars är jag rätt pigg, igår orkade jag runt med dammsugaren, hämtade posten, matade kaninerna och hängde och vek en massa kläder. Kände mig riktigt duktig då faktiskt.

Idag har vi varit hos Krabat, han mår prima hos Sarah, han börjar bli rundare och hans rumpa är inte alls kantig längre. Så snart är han förhoppningsvis såld, det blir jättebra för honom att få bo hos Sarah. Hon är väldigt lik mig så som jag var i den åldern så det känns helt rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar