torsdag 24 september 2009

Mycket bättre =)

Mår mycket, mycket bättre nu.

Har klarat mig på panodil och diklofenak sedan i tisdags, magen börjar fungera igen efter förstoppningen. Lovisas mage är också helt bra igen. Underbart att slippa äta de starka pillrena.
Var hos kirurgen igår och fick ta bort ena dränaget, ska dit om två veckor och då tar han förhoppningsvis bort det andra också =) Sedan är det bara att sköta om såret så att det läker ordentligt så jag kan börja vara som vanligt igen.

Lovisa har varit lite krasslig sista dygnet, svettadesfloder inatt och magen verkar lite trög. Hon äter inte lika bra som hon brukar, men jag tror nog hon får i sig det hon behöver ändå. Imorse fick jag pumpa ur då hon inte ville äta och det sprutade mjölk. Men det har hon snart ätit ikapp =) Hon har tagit en hel del power-naps under dagen och har varit på bra humör när hon vaknat.

Ska kanske till Ramsele på lördag, beror på hur jag känner mig, men jag hoppas att jag orkar åka,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar