onsdag 9 september 2009

Pillerbyte

Fick utskrivet piller förra veckan av kirurgen, men de fungerade inte alls bra. Blev av med smärtan men har haft yrsel, varit illamående och både jag och Lovisa har varit dåliga i magen. För att inte tala om att jag varit helt utslagen och inte orkat göra ett dyft.

Fick nya tabletter igår och har nu använt dom sedan igår kväll. Smärtan är lika, varken mer eller mindre, men i övrigt mår jag toppen, inget illamående, ingen yrsel och inte alls lika trött. Som bonus så börjar Lovisa bli bra i magen igen också =)

Så jag har inte gjort annat än vilat sista veckan, stackars Erik får sköta hushållet helt själv och ta hand om alla barnen också, tur han fixar det utan problem. Men snart blir det lättare, vi har beställt en diskmaskin som jag hoppas kommer redan på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar