tisdag 1 februari 2011

ONT!

Ja, nu har jag ont igen :(
Det är på utsidan av låren, enligt läkaren så är det muskelfästena som gör ont. Skitont gör det just nu. Sambon har hjälpt mig att smörja med lite liniment, det hjälper en stund.
På tisdag ska jag till sjukgymnasten, hoppas hon tittar på detta också och inte bara ryggen. Just nu känns det som ryggvärken är en baggis.

Imorgon ska jag på intervju för ett jobb. Jag tror inte jag får det, är imponerad att jag ens får komma dit på intervju. Men jag har ju vissa fördelar gentemot andra sökande. Vi får väl se hur det går, jag kan inte annat än åka dit och vara mig själv. Tycker de jag är kvalificerad för jobbet så är ju det superkul, annars så gör det mig inte så mycket. Det känns bra att ha kommit så här långt ändå.

Mina dagar börjar bli fulltecknade med allt möjligt nu känns det som. Besök hos läkare, sjukgymnast, arbetsförmedling m.m. Skulle behöva skaffa mig en sån där liten fickalmanacka igen.

Har fått ett fint erbjudande som jag nu tackat JA till! Får väl se om jag får uppdraget, skulle vara jättekul om det blev så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar