torsdag 16 oktober 2008

Upp och ner

Som vanligt går allt upp och ner.

Var ute i förrgår och red både Foxy och Frezia, resulterade i träningsvärk som jag trodde jag skulle få bort genom en tur i skritt på Thor igår.
Men det visade sig att jag hade mer ont i ryggen än så, det plussades på av magont och gårdagen var inte alls kul att jobba.

Hade satt ut annons och hade en som skulle hämtat F och N igår, men inget hördes, jag ringde upp och de skulle hämtas imorse istället. Inget hört och inget sett så jag ringde en annan intresserad istället som jag tyckte lät väldigt vettig, men som bara kunde ta en av dom. Hon ska höra av sig senare.
För så där 5 minuter sedan ringer han som skulle hämtat hästarna. Jag orkar inte ens svara nu. Känns som hans chans är förbi. Liiite ordning ska det väl vara på den man ska släppa iväg sina älsklingar till.

Nu hoppas jag på den här andra som visade intresse så jag slipper annonsera igen.

Att det ska vara så svårt att sälja hästar. Inte ens någon som vill ha dom till skänks. Två friska och trevliga hästar, fullt ridbara utan olater.

Vill ju inte skicka dom på slakt, men det verkar nästan som det är enklaste lösningen just nu.