torsdag 21 februari 2013

Gnällig o snurrig

Jisses vad lite värk i en tå kan göra med humöret.
Jag som inte brukar vara så känslig för att ha ont, men nu vet jag inte om jag kanske blivit en gnällkärring, men ibland gör det så ont att jag bryter ihop och gråter av smärta.
Idag har jag dock valt att ta lite piller mot smärtan och då har jag istället varit lite snurrig. Kommer snart somna gott gissar jag.
Haft en trevlig kväll på ridklubben, lädersömnad stod på schemat och jag hjälpte Karin med att sprätta bort gamla sömmar på ett dragläder, blir mycket att sy sen, ser fram emot att få hjälpa henne med det. 1,5 meter långa dragläder med 4 sömmar, det blir 6 meter att sy per dragläder, tur det bara är 2 dragläder som ska fixas just nu.
Har även fått spännen till att sy halsband åt hundarna, rejäla spännen, så det kommer bli rejäla halsband. Misstänker jag inte behåller alla 4, blir nog 2 att behålla och 2 som säljs. Blir kul att få prova på ordentligt.

Imorgon ska jag röja färdigt det sista här hemma och skura golvet ordentligt efter alla blodfläckar. På lördag kommer troligen mina föräldrar över och vill gärna det ska vara lite fint till dess :)
Lovisa, min lilla ängel och prinsessa hjälper mig så gott hon kan. Jisses vad jag älskar min dotter, hon är verkligen det bästa jag har. Trodde inte jag skulle klara mig utan häst, men har jag bara min dotter hos mig så är livet komplett på alla sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar