måndag 18 februari 2013

Snurrigt värre ;)

Jisses vad det snurrar i huvudet ibland, det är så mycket så jag glömmer bort hälften.
Jag har alltid en massa bra ideér i huvudet när jag vaknar på natten, när jag sen vaknar igen på morgonen så är dom borta.
Törs ju liksom inte vakna ordentligt på natten och skriva ner dom för då lär jag ju aldrig somna om, men kanske jag ändå ska testa det någon natt.
Idag skulle jag behöva göra en hel del saker, mycket praktiska och massa tänkande.
Det som är måste är tid hos läkaren i eftermiddag för att de ska kolla på min tass som gör lite ont fortfarande. Panodil blandat med de piller jag köpte i Rumänien håller faktiskt smärtan borta så jag till och med kan köra bil. Nackdelen är att det piller jag inhandlade i Rumänien egentligen inte bör tas när man ska köra bil, man blir lite lätt dåsig av dom.
Men utan piller så gör det ont i tassen och då är jag nog en sämre bilförare, så det jämnar liksom ut sig tror jag.
Funderar på om jag ska börja projekt städa hus idag, jag räknar inte med att få någon hjälp med det så det är väl bara att sätta igång. Verkar ju som det blir lite varmare ute trots att det bara är Februari, så då lär nog jag och Lovisa flytta upp till huset istället. Men då vill jag ha rent och snyggt innan. Just nu ser det riktigt jävla illa ut i mina ögon. Men det borde gå att åtgärda på 2-3 dagar om inte tassen hindrar mig för mycket.
Tror Lovisa ska få vara på dagis ett par dagar så hinner jag fixa en del och hon får lite annat att tänka på. Vet ju att hon är saknad på dagis också så de lär inte bli direkt ledsna om hon kommer :)

Nä, nu ska jag sätta fart med dagen. Inget blir ju bra av att man bara går och väntar på något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar