fredag 22 februari 2013

Operera tå med nageltrång

Ja, det är vad jag har att se fram emot, dock så finns det dpligt med bra läkare på plats så jag får vänta ända till torsdag nästa vecka!!!!
Jag lär väl säkert ringa på måndag och höra om jag inte kan få en tidigare tid. Fast just nu känns tån ganska bra, förutom att det är rejält med svallkött och det ömmar när något kommer emot.

Haft en bra dag, hunnit med en massa som jag inte tänkt och inte hunnit en del osm jag tänkt. Men så är det med mig. Jag gör det osm jag ser är störst behov av att uträttas för stunden. Därför fungerar inte alltid min plan som jag klurat ut under natten.
Denna natt var inte så trevlig, hade svårt att somna och när jag väl somnade drömde jag konstigt och vaknade väldigt yr. Men jag kom ju på sen att jag glömt ta mina piller och då blir jag yr. Ska försöka bättra mig på den punkten

Nu ska jag börja laga lite middag till mig och Lovisa, blir lax och ris idag med de grönsaker som finns hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar