tisdag 19 februari 2013

Utvärdering

Eller vad ska jag kalla det. Varför sätta rubrik på något när man ännu inte vet vad det ska handla om.
Jag vet aldrig i förväg vad jag ska skriva om, det bara kommer. Fingrarna rör tangenterna och texten tickar fram på skärmen. Det händer ibland att jag suddar sådant jag skrivit, men väldigt sällan. Suddar jag så är det för att jag upptäcker att jag skrivit sådant som jag inte vill att vem som helst ska veta om mig.

Idag har varit en bättre dag än igår. Jag har dock känt mig ensam, men det är ju mitt eget problem och inget jag eller någon annan kan göra något åt.
Nageltrång har jag och efter dagens 2 omgångar med Lotagen (fungerar bra på både häst och människa) så var kompressen och strumpan alldeles röda av blod. Tror det är bra att allt skit kommer ut, nu ska jag bara se till att själva nageltrånget försvinner så att trycket kan släppa och allt kan läka ihop.

Jag skottar snö om dagarna så snart är jag nog tillbaka på den fysiska nivå jag var för dryga 4 år sedan. Då när jag utan problem jobbade 120% och hade 4 hästar hemma. Ryggen har inte varit till något besvär på länge nu känns det som. Jag som fick ryggskott hösten 2010 och sen har haft ständig värk lite här och där i kroppen. Men mår psyket bra så mår kroppen bättre.
Just nu ska jag bara hitta en mening med livet så att jag orkar fortsätta vidare. Just nu har jag inte så många mål framför mig. Däremot har jag börjat drömma och mina drömmar blir bara fler hela tiden.

Det finns så mycket jag skulle vilja göra, så finns det rent praktiska saker som hindrar mig från att göra en hel del saker, men om jag kämpar vidare så ska jag nog kunna övervinna "problemen" så småningom. Ingenting är omöjligt, en del saker tar bara lite längre tid!

Kvinnor/tjejer kan ALLT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar