fredag 27 augusti 2010

PF ;D

Jo, nu har vi PojkFritt ett tag. Sambon drog iväg igår med bonussonen och de räknas komma hem imorgon. Så det är bara vi tjejer hemma.

Idag har vi varit ute med Thor en sväng, Lovisa fick sitta i sin barnvagn på flaket och F och hnuden satt med mig i framsätet. Thor fick gå den rundan han tyckte var så tung och jobbig i helgen, men nu med flakvagnen så blev han knappt svettig. Känns som hans kondition blir bättre för varje runda och det börjar synas att han får mer muskler och mindre fett på kroppen. Kanske kan jag vara stolt över min fina häst när vi ska tävla bruks den 18:e september.
Nu i helgen är det ju BruksDM för Gävleborgs län, men jag har lite svårt att åka själv med häst och barn så jag har valt att avstå, kommer istället vara med när Västernorrland har sitt DM. Jag kommer ändå inte ha någon chans på vinst så för mig kvittar det vilket län jag tävlar i. Vill mest kolla om vi blivit något bättre sen sist vi tävlade. Då var det framförallt backningen som vi inte kunde alls. Men den har vi tränat lite på så det ska gå bättre, det kommer inte gå felfritt, men helt klart bättre.

Nu ska jag leka lite med Lovisa innan det är sängdags för hennes del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar