måndag 4 mars 2013

Ledsen och arg

Fattar inte vad det är för fel på vissa människor. Njuter dom av att trycka ner andra i skorna??

Idag har jag verkligen blivit illa behandlad tycker jag själv. Jag brukar ruska av mig det mesta, men idag blev jag så arg att jag fortfarande är arg. Jag brukar kunna vara arg i två minuter, nu har det snart gått tre timmar!!!
Tårarna rinner och livet känns bra jävla hopplöst, men jag får väl göra som vanligt, torka tårarna, kavla upp ärmarna och kämpa vidare med alla motgångar.

Ibland önskar jag att jag va en sån där mesig en som aldrig gör något själv utan bara blir omhändertagen av andra. Men jag vet att jag inte skulle trivas att vara sån, jag ÄR inte sån. Jag är TJEJ och TJEJER KAN ALLT!!!!!

Men att ha någon som tröstar när man är ledsen tror jag alla behöver ibland, jag skulle verkligen behöva någon som kunde trösta mig just nu, men de som kan trösta är så oändligt långt bort just nu.

Börjar få såna tankar som jag inte ska ha, vet inte vad jag ska göra med dom. Jag vet hur jag ska hantera dom, men inte hur jag ska få dom att försvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar