fredag 8 mars 2013

R.I.P Zita

Tack för den tid vi fick ihop, du finns för evigt i mitt hjärta.
 
 
 
 
Tror aldrig jag varit så psykiskt slut som jag är just nu. Hittade min själsfrände i höstas. Lovade henne att hon aldrig skulle behöva må dåligt hos mig. Idag åkte vi till veterinären där det konstaterades att hon hade en tumör i slidan. Jag gavs alternativet att chansa på att söva henne och ta bort tumören. Det fanns ju en chans att den kunde vara godartad.
Jag valde att inte ta risken att hon i...nte skulle klara sövning alternativt att hon skulle börja må riktigt dåligt i väntan på provsvar.
Med tanke på vad jag lovat henne så valde jag att vara osjälvisk och låta henne somna in. Hon fick en underbar sista tid med trygghet och kärlek och fick somna i min famn. Jag älskar henne och kommer aldrig glömma henne, hon finns för evigt mitt hjärta.
Mycket annat skit händer i mitt liv samtidigt som jag precis separerat från min dotters far.
Vänligen respektera att jag mår rätt dåligt där tillfället. Jag vet vilka ni är som alltid finns där och jag vet tyvärr vilka jag inte törs lita på längre.
 
 
Fick en hälsning av Zita genom en vän:
 


"När det blir din tur så behöver du inte vara rädd för jag kommer och möter upp dig. Följ efter min svans bara så leder jag dig rätt. Jag har väntat på dig hela mitt liv och visste att du fanns och kände att du var i närheten redan innan du såg mig. När vi äntligen fick vara tillsammans så kände jag ett lugn i hela kroppen och själen, jag är ledsen att jag inte kunde stanna hos dig längre men min kropp gick redan på övertid. Det viktigaste är att vi hann träffas på riktigt så du vet att jag finns."


2 kommentarer:

  1. Förstår att livet är jättejobbigt just nu.
    Men glöm inte att vi är många här ute i cyberspace som tänker på dig. <3

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur de känns :( <3
    Kram Maria

    SvaraRadera