måndag 11 mars 2013

Trött

Ja, min hjärna är nog helt slut faktiskt. Har sovit mer än vad Lovisa gjort inatt. Hon klev upp imorse och kollade TV, sen kom hon för att "göra läxan" innan hon sen "gick till skolan".
Älskar att hon har sådan fantasi och kan sysselsätta sig själv när jag inte är helt hundra och behöver vila någon timme till.
Känns som jag har ett stort hål i mitt hjärta som aldrig kommer kunna ersättas av något annat än kärleken från Zita. Inte för att hennes kärlek försvunnit, men hon finns inte längre hos mig. Vet inte hur jag ska förklara, men den som förlorat en stor kärlek vet nog vad jag menar.

Ställde mig på vågen igår eftersom Lovisa tyckte det, det var inte alls roligt :(
Vet inte hur jag ska lyckas lösa problemet med min vikt som ständigt försvinner, vet ju att jag bara mår sämre ju mindre jag väger.
Och det fungerar INTE att bara äta, jag måste må bra för att vilja äta. Jag behöver hitta lite fler glädjeämnen i vardagen, en vardag som just nu bara känns som kaos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar