måndag 25 oktober 2010

Avelskonferens

Ja, nu har jag hunnit sova hemma en natt efter min allra första avelskonferens. Mycket att smälta och många funderingar som dyker upp i efterhand.
Största funderingen är vem jag ska vända mig till med frågor och funderingar som dyker upp. Men det får bli forumet på nordsvenskdalarna.com där man kan få lufta sina tankar och få andras synpunkter.

Det har varit en rolig och lärorik helg. Jag törstar efter mer kunskap och känner mig inte kompetent att uttala mig om allt som diskuteras, men jag har fått räta ut några frågetecken jag hade och det är ju alltid bra.

Mycket trevligt sällskap hade jag i bilen också! En kanontrevlig helg som jag kommer skriva lite om så småningom, men jag ska vänta några dagar och sedan fundera lite mer aktivt. Just nu väntar lite "arbete" hemma.
Jag är ju sjukskriven två veckor framöver och idag har inte varit någon bra dag för ryggen, den har talat om att den finns precis hela dagen. Men imorgon ska jag till sjukgymnasten igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar