lördag 30 oktober 2010

Nedåt igen

Idag är ingen bra dag. Har knappt sovit inatt och har ont i ryggen. Inte så det isar i ryggen, men det värker hela tiden och det gör mig trött och irriterad. FÖRLÅT FAMILJEN!!!!

Bestämde mig för att stanna hemma med Lovisa medan Erik tog med de andra barnen för hockeyträning. Förstå hur värdelöst det är med träning en lördag eftermiddag!!! Det sabbar hela dagen.
Nu har vi ju tur att det är höstlov nästa vecka, men det är ju inte alltid så.
Blir inte lätt att få ihop det alltid, det finns ju två barn till som behöver uppmärksamhet och behöver få "göra" saker.
För att inte tala om gården och djuren och alla andra saker som står
på "göra-listan".

Imorgon hade jag tänkt åka till JÄRK och kolla på lite privatlektioner, men det blir inte så :( Bjudna på kalas hos Eriks systerdotter. Så det blir en stund i bilen istället, hoppas jag mår bättre imorgon, annars är det risk att det blir lite piller i magen.

Slutade med piller i onsdags tror jag det var, kan ha varit torsdags. Fick så ont i magen på kvällarna och det försvann då. Men då kom ju ryggvärken tillbaka istället. Ska försöka testa nu med lite svagare piller och hoppas det går att hitta den där gyllene medelvägen så jag kan vara lite trevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar