måndag 11 oktober 2010

Ryggskott

Idag känner jag att jag lever. Klev upp imorse och efter en stund så vred någon om en kniv i ryggen på mig. Det blev bara värre och värre och efter att ha kämpat mig fram och tillbaka till hagen med barnvagn så grät jag av smärtan.
Äntligen ringde dom tillbaka från vårdcentralen, de trodde på ryggskott och hänvisade till sjukgymnasten. Hon ringde upp 2 minuter senare och jag fick en tid imorgon redan. Blev tillsagd att vila och röra på mig om vartannat.
Testade att ta piller mot värken, men det hjälpte inte alls, vila däremot gör att jag orkar litegrann även om det gör ont precis hela tiden.

Jag hoppas jag är bättre till helgen då jag tänkt tävla både brukskörning och bruksridning på lördagen och träna dressyr på söndagen. Men vi får väl se hur det blir med det. Erik kommer tävla med Thor åtminstone, de har övningskört i helgen och det har gått jättebra. Erik börjar lära sig hur han ska göra och Thor börjar förstå vad Erik vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar