fredag 22 oktober 2010

Mot Katrineholm

Äntligen!!!
Jag har väntat på detta i flera år. Har velat åka men annat har kommit i vägen. I vårat län är det inte många som vill åka så man behöver inte direkt slåss om platserna.

Jag ska hämta upp A längs vägen och sen bär det iväg mot årets Avelskonferens med alla andra nordsvensknördar :)

Vad gäller hästantalet så verkar det som om ponnyn vi tittat på kanske blir såld i helgen. Det skulle komma några och titta och om de passade ihop så var hon såld. Helt plötsligt fick dom visst bråttom att bli av med henne.
Men det gör mig inget hur det än blir. Jag tror på ödet och är det menat att hon ska hamna hos oss så blir det så. I annat fall hoppas jag hon får det bra dit hon kommer.
Det finns ju trots allt en hel del hästar och ponnier till salu så jag ser inga problem i att hitta en annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar