fredag 15 oktober 2010

Mörbultad

Ja idag har jag inte varit så värst pigg.
Fick träffa sjukgymnasten i tisdags som satte nålar i ryggen på mig och kopplade på strömmen. Kändes hlt klart hur musklerna nere på vänster sida krampade och det var inte helt lätt att koppla av och andas.
Kändes bättre när jag gick därifrån och sen har ajg vilat och rört mig och vilat ännu mer.

Torsag var det dags igen, den här gången blev det fler nålar, lite högre upp och sö på höger sida. Ingen ström på denna gång. Fy F*N vad det kändes på höger sida, det kändes som någon monterat in en tegelsten som de försökte få liv i. Kunde knappt gå därifrån och hade ganska svårt att ta mig in i bilen.

Idag har jag varit totalt mörbultad i hela kroppen, men jag tror det kommer bli bra så småningom så det är ju bara att härda ut och se till att ryggmusklerna får den vila de så väl behöver.
Har varit till Härnösand idag och hälsat på Celine. Ska dit igen när jag blivit "frisk", hon var helt klart intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar