tisdag 8 december 2009

Fysiskt = BRA, psykiskt = BOTTEN

Ja, jag mår riktigt bra i kroppen, verkar som såret börjar läka ihop ordentligt. Har blodat en del och det ser jag som ett bra tecken, som att "gammal skit" rinner ut. Har nästan inte ont alls, mest vid beröring, skinkan känns inte som en stor inflammation längre.

*raderat några rader här*

Bilen som är död ska till verkstan ikväll så ska de laga den när de får tid. Är skitjobbigt att bo på landet och inte ha någon bil, det fungerar ett par dagar, men sen blir det bara skitjobbigt allting. Kan ju liksom inte ta traktorn ner till ICA.

Hade tänkt dra igång med Thor idag, men eftersom mitt humör har varit riktigt uselt hela dagen så bestämde jag mig att låta bli. Får hoppas på "sol inne" imorgon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar