torsdag 10 december 2009

Ont i kroppen!

Min kropp mår skit igen, började igår med att jag blödde ur såret (som ännu inte läkt ihop). Sedan på kvällen började jag få ont i skinkan igen och det blev bara värre trots att jag tagit starka smärtstillande tabletter + antiinflammatoriskt.

Har sedan knaprat mer piller och nu är det uthärdligt men jag har ont hela tiden.

I huvudet är det jättekonstigt just nu. Har gråtit i tre dagar och så idag visar det sig att alltihop är ett enda stort missförstånd. Anledningen är väl mest att min älskade sambo är lite dålig på att pratar ut skägget och verkligen tala klartext. Svårt att veta vad han tycker och tänker när man oftast måste gissa sig till det. Men vi får hoppas det blir bättre. Jag får väl lära mig hålla mun stängd ibland så han får en "syl i vädret" han också.

Tyvärr har jag gjort en människa ledsen helt i onödan och utan att mena det, jag hoppas den människan kan förlåta mig så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar