måndag 28 december 2009

Halvt ihjälskrämd!

Det blev jag ju häromdagen. Låg i soffan och Lovisa satt framför mig. Så tippar hon så fint framåt och landar på golvet och slår huvudet i bordsbenet. Jag trodde jag skulle dö!!!! Tog upp henne och då började hon skrika, men mest skrek hon nog för att hon kände att min puls skenade, E försökte ta henne, men jag höll henne så att han inte fick en chans till det. Tog inte så lång stund ändå innan hon lugnade sig. Hon har inte fått något märke och har heller inte visat ömhet eller att hon mår dåligt på annat vis så det verkar ha gått bra ändå. Är nog jag som mår mest dåligt och tänker lite "-tänk om jag gjort si eller så, eller inte gjort si eller så..."
Tur i oturen hade vi åtminstone och nu vet jag hur mamma min kände sig när jag trillade ner för trappan när jag var runt halvåret gammal. Det var ju lite värre än det som hände Lovisa, men även det gick ju bra, blev ett märke under ögat som påminnelse om det hela.

Har spenderat pengar idag, har shoppat lite filmer på ginza.se, fanns massor med filmer för 10:- och en del ännu billigare, tror det blev ungefär 20 filmer som förhoppningsvis kommer nästa vecka, lär väl inte hinna få dom redan denna vecka tyvärr. Blev bara komedier denna gång. Barnen fick 6 nya filmer i julklapp så de får vänta ett tag innan det blir nytt till dom. Men med lite tur kanske det är några av dom jag beställt nu som vi kan kika på tillsammans. En kväll i soffan med hela familjen (sambo, dotter och bonusbarn), en bra film och massa popcorn, vore inte helt fel!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar