söndag 9 januari 2011

Frågor o svar

Ibland får man sånt här på mail, men den här stal jag från en blogg jag passerade.



Har du pojkvän/flickvän? - jo, fast jag brukar kalla han för min sambo


Har du kramat någon 2010? - ja, många

Har du hatat någon 2010? - nej, hatar ingen.

Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - ja, till min älskade sambo

Är du kär nu? – ABSOLUT!

I vem? - Erik

Kan du vissla? - Jo

Äger du mer än 5 par string? - Nix, har inte ett enda par

Äger du en mascara? – Nix

Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Nix, inte en endaste här heller

Är du en fjortis? – Nej, det stadiet är passerat och lär nog inte komma igen.

Är du emo? – en vad?

Är du brat? - Tror inte det

Gillar du vältränade killar? - gillar folk för dom de är, inte hur de ser ut

Gillar du tjocka/överviktiga killar? - gillar folk för dom de är, inte hur de ser ut

Gillar du nörd-killar som pluggar? – Absolut! Smarta killar!

Gillar du tjejer? - Har svårt för andra tjejer, men de som jag anser vara mina vänner gillar jag massor!

Har du över 10 bhar? - Vet inte, brukar inte räkna dom

Har du nångång tyckt om någon i din ålder? – ja

Kan du köra skoter? – tror det
Kan du leka apa? – HA HA! Apa mig kan jag, men spela apa är nog svårare

Är du brunett? - nix

Är du blond? - nix

Har du haft svart hår/har du just nu? - nix

Kan du sätta foten bakom ditt huvud? – nix

Vad har du på dig för underkläder? – trosor och bh

Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 16 år äldre än mig





Senaste..

Vem fick du sms av senast? – Anna S

Vem skickade du sms till senast? - Anna S

Vem ringde dig senast? - Tomas

Vem pussade du senast? – Erik

Vem hånglade du med senast? – Erik

Vem kramade du senast? – Erik

Vad drack du senast? - päronsoda

När däckade du sist? – När jag somnade igår kväll
Är du allergisk mot någoting? – Japp! Oärliga människor och starka parfymer





- Namn: Linda Madelene Lundberg



- Smeknamn: Madde

- Födelseplats: Akademiska sjukhuset Uppsala

- Ögonfärg: blå

- Hårfärg: kastanjefärgat?

- Längd: ca 165

- Skostorlek: någonstans mellan 39-42 beroende på vem som gjort skorna

- Vikt: runt 58

- Höger eller vänsterhänt: höger

- Stjärntecken: JUNGFRU

- Skor som du bar idag: Stövlar

- Rädsla: Jo, den finns där ibland av varierande orsaker.

- Målsättning: att ta hand om min familj och mina djur

- Din första tanke när du vaknade imorse: undra hur mycket snö det kom inatt

- När somnade du: Igår kväll/natt

- Pepsi eller Coca Cola: cola

- McDonalds, Max eller Frasse: BURGER KING eller DAX (Uppsala)

- Adidas eller Nike: kvittar

- Choklad eller vanilj: bladat

- Svär du: det händer

- Sjunger du: jo, när jag är ensam i bilen

- Duschar du varje dag: nix

- Röker du: nix

- Tror du att du någonsin varit kär: nej, jag vet

- Gillar du skolan: njae, det har jag nog aldrig gjort riktigt

- Tror du på dej själv: ibland

- Blir du åksjuk: det händer

- Tycker du att du är hälsosam: njae, blir för mycket skräpmat ibland

- Gillar du åska: ibland

- Spelar du något instrument: nix





Har du under den senaste månaden..

- Druckit alkohol: nix
- Rökt: nix

- Gått på dejt: nix, känns inte nödvändigt när jag redan hittat min stora kärlek

- Shoppat: ja, mat måste man ju alltid handla ;)

- Ätit en hel ask müsli: nix

- Ätit sushi: provat, äckligt!

- Stått på scen: nix

- Blivit dumpad: inte vad jag kan minnas

- Skejtat: vet inte, vad är det?

- Färgat håret: nix

- Stulit något: förökte när jag var 4 år tror jag





Har du någonsin..

- Däckat eller varit jättefull: jo, det har väl hänt att man varit lite för full

- Blivit upptäckt under "akten": nix

- Blivit kallad hora: nix





I framtiden..

- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: been there, done that

- Namn på barn: Det vet man inte förrän man ser dom ju!!!

- Ditt drömbröllop: Borgerlig vigsel, häst vagn till festen

- Vad vill du bli när du blir vuxen: vuxen ;)

- Antal människor du skulle ge ditt liv för: 10

- Antal CD skivor du äger: en meter på hyllan ungefär

- Antal piercings: inga, men har fortfarande hål i öronen efter jag tog det som 14-åring

- Antal tatueringar: ingen

- Antal gånger har du varit med i tidningen: ingen dagstidning, men varit med i lite klubbtidningar, men vet inte hur många gånger

- Antal saker du ångrar: för många för att räknas. Men å andra sidan har jag inte gjort det jag gjort hade jag inte varit den jag är idag.





Brukar du..

- Titta dej själv i spegeln? jo

- Gnälla: finns det någon osm inte gör det??

- Skrika: Japp

- Sova: Där var den!!! Den mest korkade frågan idag!!!!

- Ha ångest: nix

- Skada dej själv med flit: nix

- Vilja dö: nix

- Drömma mardrömmar: det händer

- Drömma sexdrömmar: nix

- Ta droger: nix

- Försöka vara annorlunda: Jag ÄR annorlunda!

- Klä dig i svart: inte med flit

- Gå till kyrkan: nej, gillar inte kyrkor

- Gå i skolan: nix, gick ut gymnasiet 1997 så jag har ingen anledning att gå dit längre

- Röka: nix, har jag inte svarat på denna redan??

- Ljuga: Nix, sanningen kommer alltid fram, enklast om den kommer fram på en gång så kan man lättare åtgärda "felet"

- Hata folk: nix

- Lita på folk: ja





När..

- Åt du senast middag: igår

- Läste du en bok senaste: hösten 2009

- Köpte du något senast: idag handlade vi mat

- Svor du senast: ingen aning, lägger inte sånt på minnet

- Sjöng du senast: idag

- Klagade du senast: säkert idag

- Är det sommarlov: njae, brukar inte vara så här mycket snö ute då...





Vem..

- Saknar du: min farmor

- Vill du döda: han som slänger ner all snö på vårat tak

- Rörde dig sist: Min älskade sambo

- Vill du slå: Älsklingen vill jag slå på Mariocart ;)

- Vill du kittla: Lovisa

- kramade du sist: Erik har jag väl redan svarat

- Vill du prata med: min mamma

- Skrek du till sist: Tror det var Daisy

- Vill du vara som: MIG?

- Sårade dig senast: jag själv

- Vill du bli galet full med: ingen





Har du..

- För många vänner: nix

- Förföljesemani: nix

- Tvångstankar: nix

- Någon annan psysik sjukdom: nix

- Skadat någon: har säkert tillfogat andra blåmärken och brustna hjärtan utan att mena det

- Färgat håret?: fortfarande INTE

- Brutit några ben: nix

- Egen dator: ja

- Gjort bort dig rejält: inget som jag minns

- Bra självförtroende: nja, det duger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar