måndag 6 december 2010

Allt o inget

Ja, ibland händer det saker som för mig har betydelse, men som för andra är helt oviktiga.

Min träningsvärk som jag trodde skulle vara grym idag är inte ens existerande. Stretching är grymt bra och jag kanske inte är så otränad som jag tror??

Lovisa har agerat dammsugare på köksbordet, hon tar upp smulorna med munnen, ser riktigt skoj ut. Annars gillar hon mest att ta sig upp på bordet för att stjäla sockerburken.
Hittade hennes flaska som hon brukar ha vatten i, den hade hon gömt i skåpet under diskbänken. Påhittig liten tjej. Nu är dock flaskan borta IGEN!!!

Krabat finns på youtube, bara att söka på Krabat löshoppar så får man fram filmer på han. Fast de som sett han innan känner nog knappt igen han, han har blivit musklad och rund, jättefin är han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar