tisdag 27 april 2010

Mycket material

Har jag fått till FNHs hemsida! Så mycket att jag börjar känna att jag ligger efter. Men, men... Får jag en barnfri kväll så är jag ikapp. Såååå himla kul med bilder och annat, men synd att jag inte hinner fixa det i samma sekund som det kommer till min mail. Men så är det med en liten bebis hängandes i hasorna. Just nu sover hon dock fortfarande i sin säng, hon har sovit över 2 timmar nu så hon borde vakna när som helst antar jag. Snart dags för lite mat ju.

Idag har vi haft en bra morgon, vaknade tidigt och sen for Lovisa runt på golvet en stund och sen när jag satte henne i vagnen för att vi skulle gå ut så somnade hon med nappflaskan i munnen. Jättetrött var hon visst. Så medan hon sov passade jag på att göra rent hos kaninerna och röja lite ute. Plockade ihop lite silageplast och satte upp lite staket medan hon yrvaket tittade på. Sen gick vi med hunden till hästhagen, men skyndade oss hem igen då det blåste kallt. Lovisa är ganska nöjd med att vi promenerar när hon är vaken, hon älskar att se allt nytt runt omkring.

Hon har varit lite hård i magen igen, men nu verkar det ha lossnat. Kan det ha varit majsvällingen som hon fick? Slutade med den så kanske det var den ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar