måndag 26 april 2010

Ont i kroppen

Jisses vad stel jag är och har ont i axlar, rygg och nacke. En massage eller ett varmt bad skulle ju inte vara fel.
Men det är bara att kämpa på och försöka vila när jag har chansen.

Lovisa är riktigt jobbig idag. Vaknade inatt av att hon for runt i sängen som en liten tok. Hon brukar annars ligga helt still.
Sen har hon varit gnällig hela morgonen och inte velat sova som hon brukar. Klev upp och fick i henne väldgt lite gröt. Sen ut i vagnen och trodde hon skulle somna som hon brukar, men trots att klockan nu närmar sig 12 så har hon varit vaken hela tiden och verkar inte vilja somna något. Har dock ätit lite mer nu så kanske hon vill vara snäll och sova sen.
Skulle vara skönt om jag kunde få något gjort idag med. Har lågt blodsocker så humöret är inte på topp. Plus att det gör ont i kroppen bara av att jag ligger eller sitter gör ju sitt till också.
Inatt blir det egen säng för lilla Fröken, får väl se om vi får sova något alls inatt :O

1 kommentar:

  1. Det kanske börjar bli dags att hålla in på en av hennes sovtider mitt på dagen...den senare tiden kanske??? På så vis kanske ni kan få henne i säng tidigare på kvällen + att hon kanske sover hela eller större delen av natten samt klarar att sova i egen säng. ??
    Förlåt om jag ger råd/tips utan att du bett om det, vill inte verka som en besserwisser,
    Kram och lycka till.

    SvaraRadera