söndag 21 november 2010

Ensamt

Blev bara frukost imorse och sen gjorde vi klart för att åka iväg. Lämnade bonusbarnen hos sin mamma och sen lämnade vi av Erik vid lastbilen. Bara Lovisa och jag nu alltså. Vi ska hämta Erik igen när han kommer hem igen på tisdag. Kommer bli ensamt, men vi överlever nog.

Har haft fruktansvärt ont inatt, har gjort ont på utsidan av höfterna så jag har inte kunna ligga på sida. När jag vaknade inatt av Lovisa så fick jag väcka Erik för jag kunde inte röra mig. Har haft en helsikes dag där jag varit stel och haft ont. Men n är det bättre och jag misstänker det kommer av turen på Thor igår, länge sen jag satt till häst ochkroppen är ju inte som den borde vara tyvärr.
Nu är det stretching varje kväll som gäller, så mina muskler ska få bli långa och mjuka.

Just nu väntar jag på att Lovisa ska somna ordentligt så jag kan gå ut till hästarna och ha en trevlig stund med mockning, fodring, borstning och mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar