onsdag 17 november 2010

Norrhälsinglands hästrally

Ikväll har jag varit på möte om detta som representant för Skogshästen i Gävleborg.
Mycket bra möte och mycket att fundera över till nästa gång.

Troligen får jag en hemsida till att ta hand om, alltid kul med nya uppdrag så länge man känner att tiden faktiskt räcker till.

Timmy fick gå in tidigt idag, redan före 19. Idag var det inga bekymmer, han längtade in till sin hink med b-vitamin. Han tror åtminstone han får något gottis, när det egentligen är b-vitamin och mineraler. Jo, idag fick han en hel morot också.
Insåg när jag gav kaninerna mat igår att dom nog äter mer än vad han gör!!!
Men de är ju i växande ålder, så det är ju lite skillnad.

Daisy har fått bra vikt nu, lyckades faktiskt inte hitta revbenen när jag kände igår, men lite svårt med all päls i vägen. Ska känna imorgon lite noggrannare. Dags att börja dra ner på pellets kanske? Hon är ju 4,5 månad nu så snart ska hon väl börja kunna leva på enbart hö hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar