onsdag 17 november 2010

Sista knaket?

Var ju till sjukgymnasten igår, men slapp nålarna.

Hade en liten låsning kvar på vänster sida i ryggen. Det knakade lite och sen kunde jag röra mig ännu bättre. Fick lite tips om hur jag ska stretcha och sen fick jag åka hem. Har varit lite öm i ryggen igår och inatt, men nu börjar det kännas bättre. Så bra att jag tar upp Lovisa och busar med henne!! Har ju inte vågat lyfta henne på snart 5 veckor tror jag det är. Så underbart att få lyfte henne och krama henne ordentligt.

Igår var jag lite lat när jag skulle ta in Timmy, orkade inte hämta grimman så jag tänkte att jag tar han i pannluggen. Det gillade han inte riktigt, men med en morot framför nosen så gick det jättebra på andra försöket.

Idag har vi riktiga minusgrader, ligger på runt 11 just nu. Hästarna står med bredsidan mot solen och suger i sig värmen. Måste snart ut dock, vattnet håller på att ta slut, snart bara is kvar. Troligen vill nog kaninerna också ha lite mer isfritt vatten. Märks att det börjar bli kallt för dom också vissa dagar, då vräker dom i sig hö. Verkar som de kan äta upp till 2 kg om dan!!! Men så har de ju blivit ganska stora nu också, knappt man orkar lyfta dom längre :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar