söndag 21 mars 2010

Livet leker =)

Har verkligen glömt bort hur det var att kunna röra sig och slippa ha ont eller tvingas till vila efteråt. Var lite trött imorse och hade lite huvudvärk, men det gick över lagom till lunch. Har blivit 2 promenader fram och tillbaka till hästhagen idag. Trodde jag skulle vara helt slut efter gårdagens promenerande, men benen kändes bra och kroppen är utan ont =)
Det känns så himla bra att vara på G igen. Nu vill jag göra massor, samtidigt som jag KAN gör en hel del. Det är medicin för mitt psyke det.
Nu blir det väl ändå en ganska lugn vecka så jag inte riskerar att vara slut till nästa helg för då är det Grevagården som hägrar!!!!!
Blir 4:e året i rad som jag åker dit, tror inte jag kommer missa det så många gånger i framtiden. En sådan upplevelse att få se alla fina hingstar och träffa alla härliga människor. Synd bara att jag inte hittat igen min digitalkamera som varit borta sedan i julas =(

Blir ju även att träffa mina föräldrar och dom har jag inte heller sett sedan i julas. Saknar dom också såklart, men dom har varit i Thailand i 5 veckor och så har de ju fler barnbarn än Lovisa. Lovisa kommer få vara med min mamma medan jag och Erik drar ner till Grevagården, blir tidig morgon och sen kväll, men det kommer nog gå jättebra. Lovisa är ju en toppenunge som är jättesnäll så länge hon får mat, sova och torr blöja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar