tisdag 23 mars 2010

Renoverad kälke

Sambons farfar är riktigt händig (precis som min sambo och hans pappa).

Jag hade en jättegammal timmerkälke som väl egentligen skulle på tippen, men den har fått sig en upprustning. Nytt trä i materialet björk, sen har han putsat på metallen och gjort ett kanonfint jobb. Resultatet ser ni nedan.



Är så nöjd över att jag äntligen fått över bilderna från min nya mobil till datorn. Hittade kortläsaren och fick ut minneskortet från mobilen och kunde med hjälp av kamerans (sambons, min är fortfarande borta) minneskort få in bilderna på rätt ställe =)

2 kommentarer:

  1. Hejja svärfar! *r den en rekad kälke eller?

    SvaraRadera
  2. Tyvärr ingen rekad kälke. Kommer nog mest stå till visning är jag rädd. Är en bakkälke tror jag väl också, är ju inte fäste för skaklar fram, utan en kedja som jag fattar det som att den ska fästas i den främre kälken.

    SvaraRadera