tisdag 22 juni 2010

BÄTTRE!!!!!

Frezia är mycket bättre! Står inte längre i fångställning, utan har hovarna under sig. Visserligen får hon mycket mediciner, men det är en stor förbättring och det verkar som hon kommer bli bra!!!!!!!

Livet känns så underbart! Jag som varit beredd på att vi måste ta bort henne.

Själv är jag bättre, men jag lär få ligga till sängs och vila några dagar till. Var upp idag och gick runt med dammsugaren och röjde lite i köket, blev ganska slut efter det. Men det är inte lätt att bara vila hela dagarna. Som tur är så har jag ju bärbar dator med trådlöst internet så jag kan ha den i sängen. Men efter några timmar med den så blir man trött i huvudet. Har en bok som jag började på för några veckor sedan, läste halva boken på några dagar och sen har det inte funnits tid till den. Nu efter en dag i sängen är den snart slut, trots att jag varvar den med datron och kolla på när barnen spelat tv-spel. Bonussonen är inte helt återställd än och med vädret som är så tycker jag det är okej att de spelar lite ibland.
Önskar det kunde bli lite sommarväder så man kunde ta fram kortbyxorna och åka till stranden. Men barnen är ju lika glada ändå bara man är med dom och ger dom sin uppmärksamhet.
Imorgon och på torsdag ska bonussonen på halvdagsridläger. Hoppas han får kul. Hade tänkt vara med, men när jag mår som jag gör så får jag låta bli. Är så kul när man får göra något speciellt med bara ett av barnen.

Imorse var Thor och Oliver på rymmen, d har inte mycket gräs kvar i hagen och egentligen tyckte jag att de kunde klarat sig på det till helgen då Thor är fet och Oliver inte är smal. Men nu blir det ny hage imorgon, snälla E var iväg med barnen och fixade en hage idag. Jag hade lovisa hemma hos mig för det var sovdags för henne. Hon sov drygt en timme och jag kunde sova samtidig, jätteskönt.

Hostade upp massor med slem imorse och snöt ur mig hur mycket gult tjockt snor som helst, men det lugnade sig framåt lunch och jag hoppas kunna andas normalt inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar