måndag 28 juni 2010

byte av antibiotika

Blev en tur till doktorn idag. Han lyssnade, klämde och tog prover. Blev skickad till Hudik för lungröntgen. Friska och fina lungor. Fick en annan sorts antibiotika och sjukskrivning två veckor framöver. Han tyckte jag skulle vara helt frisk om två veckor, annars vet jag inte vad som händer, det får jag väl se då.
Febern vägrar ge med sig och jag vaknar på natten och hostar. Har mycket yrsel, men det tror jag kan bero på att jag haft svårt att äta och blodtrycket är lågt.

Sov en ganska lång stund med Lovisa på eftermiddagen, var helt slut efter morgonens besök hos doktor och på sjukhset.
Men sen har jag orkat mocka åt Frezia och vara lite utomhus, jätteskönt!!!

Imorgon tänkte jag försöka få familjen att hjälpa till att röja lite på gården, dags att öppna loppis!!!!!

M var här under kvällen och red Thor så då fick även barnen passa på att rida lite, toppenbra!
Imorgon hoppas jag det kommer en häst hit, en c-ponny som ska bo här en månad och som Ms dotter A ska rida på. Mycket på gång och hundratals saker som behöver göras, synd bara att jag måste vara sjuk :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar