söndag 20 juni 2010

Tiden går långsamt

Dagarna sniglar sig fram tycker jag. Däremot nätterna går fort utan att jag får sova något. Denna natt har varit hemsk, jag har haft ruggig feber och varit helt utslagen. Har inte kunnat ligga ner för då har hela huvudet blivit snorfyllt så jag börjat hosta och inte kunnat andas.
Har fått sitta och sova och därtill stöttat Lovisa som behöver få upp huvudet då hon också är lite täppt. Jag är så trött och slut så jag börjar tappa kontrollen känns det som.

Frezia ligger ner mycket, har gjort det inatt och nu under dagen. Gick ner inatt då hon inte reste sig trots att Daisy buffade på henne om att hon ville ha mat.
Ingen förbättring tycker jag, men heller ingen försämring. Vet inte hur länge det är normalt att det inte visar något resultat av medicinerna??

Var och inhandlade selar till kaninerna idag, våra två små honor ska lära sig gå i koppel och kanske hoppa lite hinder är tanken. Jag tävlade kaninhoppning för många år sedan och jag minns det med glädje. Riktigt kul var det, men när jag nu läst igenom lite om dagens kaninhoppning så verkar det som det är mer regler nu. Inte "bara på skoj" som jag tyckte det var förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar