fredag 25 juni 2010

Feber och ont i halsen

Ja, läget är oförändrat känns det som. Har haft riktig ont i halsen inatt, dn har känts som sandpapper.
Började därför morgonen med en stor kopp nyponsoppa. Verkar som det var rätt beslut Nu ligger jag här och svettas, men jag fick upp en rejäl slemklump och nu känns det mycket bättre i halsen.
Febern ligger mellan 36,8 - 37,7
Normalt har jag 36,3 ungefär så för min del så är det feber när termometern visar över 37 grader.

Idag ska de stora barnen med sin mamma till deras morfar. Blir tomt utan dom, men jag tror Erik behöver en liten paus. Det tar hårt på han att sköta om oss alla.
Imorse var han ner och gav Frezia medicin, första gången han provar så det gick väl inte jättebra, men hon fick i sig det mesta så jag är supernöjd. Om hon ser pigg ut idag så ska de få stå i lösdriften under dagen, den är inte jättestor, men lite större än boxen så fölis kan galoppera runt lite åtminstone.

Själv blir jag nog tvungen att stanna i sängen, har snurrat i mina drömmar hela natten. Men det beror väl kanske på att jag tog lite starkare piller igår då jag var så less på huvudvärken jag haft i flera dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar