torsdag 17 juni 2010

Hur mycket skit ska man behöva orka??

Tror jag bryter ihop snart.

Har haft feber och ont i halen hela natten, imorse klarade jag nästan inte av att svälja alvedon. Så fort jag anstränger mig blir jag helt slut och det värker i benen hela tiden.

Frezia blir inte bättre, snarare sämre.

Erik har uppkörning på MC idag och jag har ingen aning om hur sent han kommer hem.

Känner för att bryta ihop totalt, bara lägga mig ner och gråta och låta någon annan ta hand om allt. Men vem ska göra det?? Jag har ju tre barn att ta hand om idag, varav en inte heller är helt frisk.
Tur ändå att alla 3 är så underbart snälla och förstående.

Chansen att Frezia överlever är inte stor, så ont som hon har just nu så skulle jag gå med på att ta bort henne på en gång, men för fölets skull så försöker vi ett tag till.

2 kommentarer:

  1. Så fruktansvärt Madde, jag lider med dig.... och önskar att det fanns ngt jag kunde göra för att hjälpa till. Tyvärr är jag lite för långt bort för att ge dig en kram ens. =(

    SvaraRadera
  2. Stackars dig och Frezia! Jag håller tummarna och hoppas att det blir bra igen. Tänker på dig och skickar styrkekramar.

    SvaraRadera