fredag 19 april 2013

Bortrest

Eftersom jag bara suttit och kört 27 timmar lastbil plus 3 timmar personbil de första av veckans tre dagar så kände jag igår att det var dags att dra till Göteborg så man kom någonstans. Eller NÄÄÄÄ, nu driver jag med mig själv.
Körde i alla fall till Gbg igår efter att det strulat med att byta däck på bilen. Lyckades byta alla däck när jag fått hjälp att få lös alla bultar som satt som fastgjutna.

Har idag farit runt och varit både här och där. Var på systemet och blev tillfrågad om id??? Ska jag ta det som att jag ser ung ut eller som att killen ville kolla om jag var i intressant ålder för en date eller vad?? Jag fyller ju ändå 35 i augusti, lär ju knappast vara någon tvekan om att jag skulle vara över eller under 20???

Haft en kul dag i alla fall, nu en öl i soffan hos Ica. Lär sova gott inatt. Imorgon hundträff, många som avbokat p.g.s sjukdom, men några får man väl träffa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar