torsdag 4 april 2013

Soligare

Har haft ett par jobbiga dagar, men idag är det bättre.
Dock så lurar febern på mig och jag har ont i halsen, men det går ju över.

Ska försöka ta mig till ridklubben ikväll och fundera över vad jag ska göra med de spännen jag betalt för, lär bli groteska hundhalsband, men kanske kan bli något annat användbart.

Fick erbjudande om jobb imorgon, men som jag känner mig idag så törs jag inte säga att jag kan jobba imorgon.
Har jag tur så orkar jag ta mig till Monty Roberts show på lördag, hoppas jag orkar det!!!

En kille har ringt om flakvagnen, så jag ska ta med mig den söderut imorgon, blir den inte såld så har jag en annan jag tänkt lämna den hos, någon som garanterat blir glad :)
Lite beslutsångest hur jag ska göra med hästtransporten, har ju ingen bil som jag egentligen får dra den med så känns enklast att sälja den och kanske köpa en lättare istället.
Har en spekulant på den med, ska bara fundera ut pris!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar