torsdag 11 april 2013

Tömkörningsträning och ansökan

Jisses vilken skillnad det var på dagens träning mot den för två veckor sedan. Jag har själv inte motionerat Britney något under tiden, men hon rids mycket och det märks att hon skaffar sig muskler.
Hon var helt fantastisk idag! Jag var mer fokuserad än sist, men blev lite yr och fick en känning i ryggen på höger sida när vi tömkörde på volt och jobbade med att öka och minska volten. Men när vi började köra "fyrkanten" så släppte det. Fick hjälpa av Eva att få Brtiney och mig att föstå hur vi ska öva skänkelvikning. Det gick faktiskt väldigt bra emellanåt och bara polletten trillar ner för oss båda så kommer det bli toppenbra.

Skickade iväg ansökan idag, en utbildning på 40 veckor på Strömsholm som börjar i höst. Kuskutbildning med bruksinriktning tror jag man kan kalla det. Jag tror inte jag kommer in, men det kostade inte mer än två frimärken att söka så det är klart jag måste söka. Vem vet, kanske kommer jag in? Vet inte om jag kommer gå utbildningen om jag nu skulle komma in, men jag tror det kan vara något för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar