fredag 12 april 2013

Övertrött Lovisa

Ja det är inte lätt att vara liten och så trött så man knappt orkar gråta.
Inte ofta hon kliver upp efter hon lagt sig, men det gjorde hon nyss. Hon ville säga godnatt till hundarna och det kan jag aldrig neka henne. Hon är så underbar med djuren så det kommer bli jobbigt att inte ha några hundar sen. Men bara vi kommer till ro med nytt boende så lär det flytta in en katt eller två som hon kan ösa sin kärlek på.

Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra av kvällen. Känner mig lite ensam ikväll. Troligen för att jag vet att jag snart kommer vara själv i två veckor. Försöker låta bli att tänka på vad jag ska sysselsätta mig med då, men jag lär väl ordna så jag har fullt upp som vanligt.

Har packat i alla fall 7 kartonger i varierande storlekar idag, känns bra men vemodigt. Trivs ju på den här platsen, men chansen att få det att fungera med jobb och Lovisa är ganska obefintlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar