fredag 12 februari 2010

Här händer inget alls...

Jooooo, det gör det ju, men inget så där speciellt.

Krabat verkar trivas bra hos M, han blir pysslad med och borstad och får gå promenader. Han står själv, men det verkar han acceptera bra, är lugn och äter och dricker och inga tendenser att dra genom staketet. Känns jättebra att han är så nära så jag kan hälsa på han inom 5-10 minuter om jag får känslan att det behövs.

Har haft ett par lite sämre dagar, varit trött och orkeslös, men idag blev det åtminstone en promenad till hästhagen med barnvagn och hund. Kändes lite bättre efter det, nu ska jag bara fortsätta med promenaderna VARJE dag och inte fuska bara för att jag är trött. Det ÄR inte så långt och det ÄR inte för kallt, bara att dra på sig overallen och gå i den takt jag orkar ju!!!

På söndag blir det årsmöte med Skogshästen. På tisdag ska Thor och kanske Vittra åka till hovslagaren. Onsdag blir heldag i Hudik, både psykologen och kirurgen ska besökas. Nästa lördag är det årsmöte för FNH Gävleborg, känns som helgerna börjar bli fullbokade framåt våren nu, jättekul att man har något att se fram emot, men samtidigt vill jag ju också vara hemma med familjen och träffa bonusbarnen. Men att dra med dom på möten känns inte lockande, hellre får de åka med när de kan få åka släde eller sitta på ett vedlass eller göra något annat kul. Lovisa är ju liksom nöjd bara hon får vara med än så länge.

Nä, nu ska jag spela lite tv-spel med min älskling. Djuren har fått mat och vatten så nu är det bara jag, älsklingen och Lovisa som ska mysa ikväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar